|
Alpinanlegget vil dessverre være stengt i helga pga. mangel på snø.😫
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 1953
|
|
Bare å komme seg ut å nyte våren
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 1751
|
|
Fjellheisen stengt etter mast 7
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 1756
|
|
25 mars 2025: Oppløftende artikkel fra TV2 om påskeværet:
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 1097
|
|
Dagens status
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 965
|
|
Kaldt netter og milde dager - supre forhold!
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 1032
|
|
+ 4ºc og fine forhold i midtre og Bamsebakken
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 1055
|
|
+1ºc,☀️ og fine forhold
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 1092
|
|
0ºC og overskyet - fine og faste forhold!
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 1014
|
|
- 4ºC, ingen tåke + nypreppet = bra forhold
|
Skrevet av Per Nystuen |
Treff: 933
|